خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/04/19 - 12:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
رضایی:

وضعیت چهار دیپلمات ربوده شده به عنوان مطالبه ملی در مجلس پیگیری می شود

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی از پیگیری وضعیت چهار دیپلمات ربوده شده در لبنان به عنوان یک مطالبه ملی خبر داد.

محمدابراهیم رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در خصوص پیگیری آخرین وضعیت متوسلیان و سه دیپلمات ربوده شده در بیروت اظهار داشت: 25 سال از این واقعه گذشته است و خانواده آنها با حضور در صحن کمیسیون خواستار رسیدگی به وضعیت آنها شده اند.



نماینده مردم خمین در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: خانواده دیپلمات ها نگرانی و مطالبه خود را با اعضای کمیسیون امنیت در میان گذاشتند و در نهایت مقرر شد کمیته ای برای پیگیری مستمر آزادی متوسلیان و سه  دیپلمات دیگر تشکیل شود.



وی با بیان اینکه فلاحت پیشه مسئولیت این کمیته را بر عهده گرفته است، عنوان کرد: خانواده چهار دیپلمات ربوده شده انتظار داشتند مجلس به عناون یکی از نهادهای حاکمیتی به موضوع ورود کند و از تشکیل کمیته ای در کمیسیون امنیت ملی  مجلس ابراز رضایت کردند.



این نماینده مجلس تاکید کرد: بنابراین این کمیته به طور مستمر اخبار و وضعیت این چهار نفر را به عنوان مطالبه ملی دنبال خواهد کرد تا آزادی آنها به دست فراموشی سپرده نشود.



رضایی گفت: از آنجایی که مدارکی دال بر شهادت متوسلیان و همراهانش وجود ندارد خانواده آنها خواستار پیگیری آزادی آنها از دست رژیم صهیونیستی هستند به این جهت کمیسیون امنیت موضوع را دنبال خواهد کرد.



عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کمیته ویژه پیگیری وضعیت این چهار دیپلمات تا رسیدن به نتیجه نهایی و مشخص موضوع را رها نخواهد کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 203882
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار